CraftersHQ
Tinder tips gesprek - Printable Version

+- CraftersHQ (https://forum.craftershq.com)
+-- Forum: CraftersHQ Community (https://forum.craftershq.com/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Forum: Off Topic (https://forum.craftershq.com/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Thread: Tinder tips gesprek (/showthread.php?tid=24928)

Tinder tips gesprek - franklinkelsey5 - 10-17-2025

Hallo, Gast!

Artikel over tinder tips gesprek:
Gebruik deze Tinder gesprek tips om de chats met je matches leuk te houden en ze op date te nemen
Tinder gesprek tips: 12 Voorbeelden voor leuke Tinderchats. Wil jij Tinder gesprek tips om een leuke vrouw te ontmoeten via de beste dating-app die er is? In dit artikel geef ik je tig voorbeelden voor leuke en spannende gesprekken die snel tot een date leiden.

Klik hier voor Tinder tips gesprek

Na het lezen van mijn Tinder gesprek tips weet jij wat je moet zeggen tegen je nieuwe, spannende Tinder-match. Bekijk DEZE video voor Tindergesprekvoorbeelden van een echte pro. Wil jij zien hoe ik Tinder-berichten analyseer? Hieronder tref je een video, speciaal voor jou opgenomen, waarin ik feedback geef op Tinder-gesprekken van volgers. Hierin leer je hoe je een Tinder gesprek interessant kunt houden en wat veelvoorkomende fouten zijn. Bekijk de video hier: Heb je trouwens mijn gratis rapport al gezien met 25 kant-en-klare berichtjes voor op Whatsapp of Tinder? Het zijn mijn beste zinnen om haar wild aangetrokken tot je te maken. Ze werken trouwens ook grandioos op dates ,) Download mijn 25 kant-en-klare berichtjes. 1. Deel emoties uit, geen informatie. Als je het volgende goed in je oren knoopt, ben je 10x aantrekkelijker voor vrouwen dan Gemiddelde Gert: Je vraagt haar “Hoe was je dag” en je krijgt geen reactie. Je stuurt haar nog een berichtje en je vertelt over de jouwe. “ Ik ben naar mijn werk geweest en ben gaan stappen met vrienden. ” Ook nu: alleen maar krekels. Deze berichtjes zijn fout, fout en nog eens fout. Ze geven INFORMATIE maar wekken geen EMOTIE op. Vrouwen vinden het niet boeiend hoe je dag was of wat je op je boterhammetjes had tijdens het middageten. Niet omdat ze slechte mensen zijn. Maar omdat ze je niet kennen. Als een willekeurige vrouw naar jou toeloopt en zegt: “IK HAD VANDAAG HAGELSLAG OP BROOD.” Dan denk jij toch ook: “ Ben jij wel goed bij je pan?! ” Wat vrouwen wel heel spannend vinden, is als je EMOTIE opwekt. Je wilt dat ze bij ieder berichtje “ wow ” voelt. En hoe je dat doet, lees je in de volgende tip: 2. Wek vertrouwen en aantrekkingskracht op. Voor een versier-missie zijn er twee belangrijke gevoelens die je bij haar wilt opwekken: “ Ik vertrouw hem.” “ Ik voel me tot hem aangetrokken. ” Als ze je vertrouwt en zich aangetrokken voelt, wil ze met je op date. Als ze je niet vertrouwt maar zich wel aangetrokken voelt, durft ze niet op date te gaan. Als ze je wel vertrouwt maar zich niet aangetrokken voelt, krijg jij een enkeltje friendzone en mag je aanhoren hoe ze vertelt over de gasten waar zij mee op stap is geweest. Zoals je begrijpt, wekt “Hoe was je dag” GEEN aantrekkingskracht en GEEN vertrouwen op. Het is losse informatie waar je jullie band niet sterker mee maakt. Geen wonder dat je na een paar soortgelijke vragen geen reactie krijgt. Ze praat liever met mannen die WEL lust en emotionele intimiteit kunnen opwekken met hun berichtjes. Als je grapjes maakt en niet zo van haar onder de indruk bent, wekt dit aantrekkingskracht op. Of denk aan een vraag als “ Wat is het meest aparte aan je? ” Dit is iets wat niet iedereen haar vraagt. Als ze antwoord geeft, komen jullie dichter tot elkaar. Jullie krijgen een band. Dit is véél spannender dan haar vragen wat voor werk ze doet of ze broers of zussen heeft. Wil je ontdekken wat de 200+ beste Tinderzinnen zijn om vandaag nog los te laten op je match? Lees snel dit artikel: 3. Maak je berichtjes kort maar krachtig en reageer snel. De meeste mannen zien dit feit over het hoofd en verliezen daardoor veel kansen met leuke dames: Je concurreert met al het andere in haar telefoon. Je bent maar één notificatie tegen honderden andere. Nieuwe IG-stories van haar vrienden, TikToks van haar favoriete influencers en de groepsapp van haar familieleden. Dat ze überhaupt een beetje aandacht heeft voor mannen is een klein wonder. De meeste mannen verpesten het door haar te vervelen met ellenlange gesprekken. Maar met ieder berichtje dat niet to-the-point is, loop je de kans dat je haar aandacht kwijtraakt. Dan loopt jullie Tinder gesprek vast. Je hebt al geleerd dat ieder berichtje emotie moet opwekken. Maar zorg er ook voor dat ieder berichtje KORT is en dat je SNEL reageert. Als je haar aandacht hebt, wil je hier maximaal gebruik van maken. Zorg dat je een prettige emotie in haar opwekt en gebruik hier zo min mogelijk woorden voor. Gelukkig heb je via Tinder alle tijd om na te denken wat je haar stuurt. Heb je vaker last van stilvallende gesprekken? Lees dan dit artikel: 4. Check of ze reageert op vertrouwen of aantrekkingskracht. Ik ga iets schokkends zeggen. Iets waar menig man van schrikt en even van moet bijkomen. Ben je er klaar voor? Hou je vast: Niet iedere vrouw is hetzelfde. De ene vrouw valt op ‘bad boys’ en de andere op ‘boyfriend material’. Maar de meeste vrouwen willen een man met een combinatie van deze twee archetypes. Schokkend, ik weet het. Er zijn veel influencers die je vertellen dat alle vrouwen een eikel of juist een aardige jongen willen. Maar het mooie is juist dat smaken verschillen.

Tinder gesprek tips

Tinder tips gesprek

Gesprek gaande houden tinder

Tinder gesprek op gang houden