![]() |
Mij weergeven op tinder vrouwen - Printable Version +- CraftersHQ (https://forum.craftershq.com) +-- Forum: CraftersHQ Community (https://forum.craftershq.com/forumdisplay.php?fid=19) +--- Forum: Off Topic (https://forum.craftershq.com/forumdisplay.php?fid=21) +--- Thread: Mij weergeven op tinder vrouwen (/showthread.php?tid=25301) |
Mij weergeven op tinder vrouwen - franklinkelsey5 - 10-17-2025 Hallo, Gast! Artikel over mij weergeven op tinder vrouwen: Met deze 7 Tinder profiel tips krijg je eenvoudig een tsunami aan leuke matches 15 Tinder profiel tips: Zo krijg je vanavond al 10x zoveel matches. Hoe belangrijk is je Tinder profiel? En hoe zorg je voor een leuk en aantrekkelijk profiel voor meer matches? Klik hier voor Mij weergeven op tinder vrouwen Vandaag gaat ik, Tinderkoning Daan, hier uitgebreid antwoord op geven. 1. Verbeter je Tinder profiel tekst 2. Gebruik de W van FLOW in je Tinder profiel 3. Gebruik deze beste eerste Tinder profiel foto 4. Verbeter je overige foto's 5. Gebruik deze beste Tinder bio voor mannen 6. Je Tinder bio is geen CV 7. Maak geen spellingsfouten 8. Gebruik geen 'Tinder quotes' voor mannen 9. Bekijk deze succesvolle voorbeelden van profielen 10. Creëer een swipe spel 11. Laat zien dat je kritisch bent en zelfvertrouwen hebt in je Tinder bio 12. Voeg recencies toe in je Tinder profieltekst 13. Gebruik Photoshop in je voordeel 14. Gebruik deze principes om zelf een creatief wonder te worden 15. Verwerk deze 2 Belangrijke eigenschappen in je Tinder profiel 16. Mijn speciale bonus voor jou. Heb je trouwens mijn gratis rapport al gezien met 25 kant-en-klare berichtjes voor op Whatsapp of Tinder? Het zijn mijn beste zinnen om haar wild aangetrokken tot je te maken. Ze werken trouwens ook grandioos op dates ,) Download mijn 25 kant-en-klare berichtjes. 1. Verbeter je Tinder profiel tekst. De waarheid is dat ALLEEN een goede profiel tekst je niet veel meer matches oplevert. Het ENIGE dat ze in eerste instantie ziet is de eerste foto die je hebt. Pas als haar interesse gewekt is door die foto, klikt ze op je profiel. Dan krijgt ze de profiel tekst te zien onder jouw fantastische eerste foto.. Veel mannen schrijven hier weinig tot niets in.. Ze denken dat het niets uitmaakt. Waarom tijd verspillen aan een bio als het allemaal draait om je eerste foto? Fair point. Je successen worden grotendeels bepaald door je profiel foto. Echter kan de juiste Tinder profieltekst het verschil maken tussen een ja en een nee. En omdat ik je wil helpen een fantastisch profiel te maken in plaats van een gemiddelde, is je profieltekst ook belangrijk. Ik ga je precies uitleggen hoe je een ‘ Los Galácticos ’ profiel samenstelt. 2. Gebruik de W van FLOW in je Tinder profiel. Wij coachen mannen altijd aan de hand van onze revolutioniare FLOW-Methode. En in je profiel is de W van FLOW (Waardebesef) heel belangrijk. Je wilt namelijk laten blijken dat je een 'waardevolle' man bent. Dit gaat deels om je looks, maar ook om wat je met je leven doet. Ze wil immers een man met een interessant leven, en niet iemand die elke avond WoW speelt. Zodra je een match hebt en het gesprek ingaat worden de andere 3 ingrediënten van FLOW (Fun, Leiden en het opwekken van emoties) ook belangrijk. Wil je exact weten hoe je de FLOW-methode toepast in je profiel en in je gesprekken? 3. Gebruik deze beste eerste Tinder profiel foto. Een goede eerste foto waarmee jij als Tinder Trooper ten strijde kan trekken, bestaat uit een duidelijke, scherpe foto waar je gezicht goed op staat. Waarbij je niet direct in de camera wilt kijken. Dat bleek uit een groot onderzoek van OKcupid: Daaruit blijkt ook dat je niet wilt lachen. Gefocust wegkijken is het beste. Dit komt mysterieus over. En vrouwen vinden dat spannend. In het artikel Online Dating Profiel Tips leg ik je stap voor stap uit hoe je tot de ULTIEME profiel foto komt. Hier is de korte samenvatting. Je EERSTE foto moet de volgende eigenschappen hebben: Je gezicht staat er duidelijk op, het liefst ook je bovenlichaam. Kijk weg van de camera, met een gefocuste blik (heerlijk mysterieus). Gooi er een filter overheen zodat je NOG beter uit de verf komt. Vermijd groepsfoto’s als eerste foto (online dating is geen verstoppertje). 4. Verbeter je overige foto's. Uit dat zelfde onderzoek van OKcupid kwam naar voren dat er een aantal foto’s zijn die het vele malen beter doen dan de rest. “Doing something interesting” levert punten op met je foto’s. Hmm oke, dat is vrij voor de hand liggend. Maar wat is precies interessant ? Ik zal het je uitleggen aan de hand van een Tinder match van me.. Dit is een foto die ik zo vaak zie op Tinder dat het me bijzonder weinig meer doet. Deze foto viel mij echter wel op. Het is dezelfde meid, maar met de tweede foto zal zij meer berichtjes ontvangen op Tinder omdat ze iets doet dat de interesse wekt. Je hebt het gevoel dat je haar persoonlijkheid beter leert kennen. Betekent dit dat we allemaal achter een gitaar of dj-set moeten kruipen om een partijtje ‘interessant’ te doen? Hell no. Er zijn ook andere manieren om het profiel te pimpen. Een foto met je huisdier (of die van de buren) zal je een stuk meer Tinder matches opleveren. Wanneer je dit weet te combineren met een profieltekst zoals deze: Deze jongenman heeft het geheime wapen op Tinder ingezet: puppy’s. Daarnaast voldoet de foto ook nog is aan de eigenschappen van een goede EERSTE profielfoto: Zijn gezicht & bovenlichaam staan er scherp/goed op. Goede kwaliteit is KEY. Hij kijkt weg van de camera met een licht gefocuste blik. Het licht is perfect in de foto (grote kans dat er een filter is gebruikt). Dankzij deze eerste foto zullen vrouwen interesse hebben. Zodra ze op zijn profiel klikken komt de tinder profiel tekst tevoorschijn. Een klein meesterwerkje. Door te doen alsof de puppy dit profiel heeft aangemaakt + een woordgrap te maken over Snffr (Tinder voor honden), weet je 1 ding zeker bij het bekijken van zijn profiel. Het is origineel, grappig en creatief. Vergelijk dat eens met het standaard profielen zoals: 5. Gebruik deze beste Tinder bio voor mannen. De belangrijkste factor is dus je eerste foto. Maar als ze je Tinder bio wél leest, dan wil je zorgen dat je impact maakt. En dat doe je door je bio buitengewoon grappig of uitdagend te maken. De meeste vrouwen op Tinder lezen je bio pas als je hen een berichtje hebt gestuurd. Of wanneer ze jou een berichtje willen sturen (jup, ook vrouwen moeten daarvoor ergens hun inspiratie vandaan halen). Je schiet jezelf in de voeten als je een te serieuze en saaie bio hebt die overspoeld is met clichés. Alleen een bio die buitengewoon grappig of uitdagend is zal je meer succes opleveren. Aan een bio die EMOTIE opwekt kleven een aantal voordelen: Het geeft de vrouw een onderwerp om een gesprek over te beginnen. Ze proeft van jouw persoonlijkheid. Een goede bio kan haar het gevoel geven dat jij ANDERS bent, wat jou speciaal maakt ten opzichte van de andere hitsige Tinderaars. Als je een emotie weet op te wekken waardoor ze iets bij jou VOELT, zal ze meer interesse hebben. Vrouwen willen een ervaring. Geen rationele uitwisseling van feiten. Gebruik dus sowieso een Tinder bio die GRAPPIG of UITDAGEND is (geen zorgen Tinder Trooper. ik leg je uit wat je daarin wilt hebben). Een goed profiel is een makkelijke overwinning ten opzichte van alle doorsnee profielen die net zo veel emoties opwekken bij een vrouw als een baksteen… Om er voor te zorgen dat jouw Tinder bio ook daadwerkelijk het gouden randje wordt en niet een stinkende hoop stront waar je met je bloten voeten instapt, leg ik je hier de grootste BLUNDERS uit… Er zijn een paar blunders die ik telkens terug zie komen in de honderden mannenprofielen op Tinder die ik bekeken heb.. Dit zijn de dingen die je wilt vermijden in je Tinder bio: 6. Je Tinder bio is geen CV. Een bio is bedoeld om interesse op te wekken in jou als persoon. Hierdoor willen vrouwen meer over jou te weten komen. Schrijf geen CV met alle feitelijke informatie die je over jezelf hebt verzameld. Door mysterieus te blijven ben je interessant. Mysterie is een krachtige tool bij het versieren van vrouwen. Geef haar de kans om over jou te fantaseren.. 7. Maak geen spellingsfouten. Voor veel vrouwen is dit een flinke turn off . Nu ben ik hier zeker geen held in.. als de grammar nazi’s ooit aan de macht komen ben ik de eerste die het haasje is… Dus ik laat mijn profiel tekst altijd lezen door vrienden om domme fouten te voorkomen. 8. Gebruik geen 'Tinder quotes' voor mannen. Het is misschien een cliché, maar het is wel waar. Zogenaamd leuke zinnetjes en quotes zijn compleet uitgemolken. Hiermee val je niet op. Vertel niets, laat het zien . Je wilt nooit opschrijven hoe grappig/leuk/sportief je bent. Niemand gelooft dat. Je wilt het laten zien in je profielfoto’s, bio en in de berichtjes die je verstuurt. Dit vertelt een veel sterker verhaal. Een vrouw wil je ervaren en geen boek over je lezen. Tinder mij weergeven mannen vrouwen iedereen Mij weergeven op tinder mannen vrouwen iedereen Mij weergeven op tinder vrouwen Tinder mij weergeven mannen of vrouwen |